Dj Abu - Golyahajo 2010 Promo Mix by Goodnight Team on Mixcloud



Player

Goodnight Team

haverok, buli, arconpörgés booking: +3620 347 1629 goodnightteam@gmail.com

Utolsó kommentek

  • csillagpeti: óó a dubstep már itthon is nagyon elterjedt:) (2009.10.28. 16:46) London-side
  • Lodovik Trema: Ilyen hosszu linklistak helyett gondolkodhatnatok mixtape-ekben. Nezz szet yummienál, ö csinal nag... (2009.05.25. 14:14) Summer of 2009
  • nagyszigi: nekem bejön. jók a számok. hajrá (2008.08.22. 08:18) Valami készül
  • tolo!: csak most látom, köszi a supportot! :) látom, hogy van a lejátszóban annie mac műsoros minimix, a ... (2008.06.24. 19:47) LavaLava Live Fest #2
  • Kardigán: a zene nem tudna nem automatikusan elindulni? nekem pont annyira töltödik lassan, hogy nem indul ... (2008.06.17. 23:39) Get Up!
  • Utolsó 20

2009.09.29. 20:21 Musicmonkey

London-side

Sziasztok!

Úgy látom, egyelőre nem sok minden történt a GNT háza táján, de erről az otthon maradottak tudnak bővebben számot adni. Én itt tengetem a napjaimat a csendes szigetország még csendesebb fővárosában. Őszintén szólva eddig tényleg nem sok említésre méltó partiban voltunk, főleg mert egyelőre eléggé le vagyok égve. Viszont úgy néz ki, hogy van rá egy minimális esély, hogy összejöjjön egy-két gig itt kint is, szóval elküldettem a cuccaimat az otthon maradottakkal, aztán majd beszámolok.

Addig viszont álljon itt az a mini party-mix, amit tegnap totál másnaposan csináltam, hogy legyen mivel prómóznom magam a klub tulajdonosok előtt. Nem hosszú, nem is valami eredeti, de seggrázós.

Písz

MM

London Town Minimix

Tracklist

UPDATE: Tudnivaló, hogy Londonban a dubstep sokkal elterjedtebb és menőbb, mint otthon (Darren épp most esküdözött, hogy ő 10 évvel ezelőtt is ilyen zenét hallgatott). Mindenesetre úgy gondoltam, hogy a promócióhoz nem ártana egy másik, dubstep mix is, hát íme:

London Dubstep Mix

Tracklist

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://goodnightteam.blog.hu/api/trackback/id/tr121416617

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csillagpeti 2009.10.28. 16:46:59

óó a dubstep már itthon is nagyon elterjedt:)
süti beállítások módosítása